Nvn00
Ben çok şükür 38i bitirdim, gün sayıyorum doğuma ☺️🙏
doktorum 28den sonra kullanmaya başlayabilirsin demişti, ancak benim şikayetim olmadığı için 32den sonra başladım… aslında hala çok şikayetim yok, ara ara aklıma gelince kullanıyorum, haftada bir iki falan…