Hediye42 18.haftada kahverengi lekelenme yaşıyorum. Yaşayan var mı? Bazen yoğunlaşıyor bazen az az geliyor.
Elisa03 Yoğun olması iyi değil eşimde de olmustu az olmustu ama doktoru sürekli yatmasını tavsiye etti ayakları yukarı bakacak şekilde yatmayı önerdi çok olursa leke doktora başvurun