Meslina06 cok meraklılar camur atmaya devlet hastanesi oldugu icin canım. Ben gidiyorum memnunum sen kibar soru sorarsan gayet kibarlsr tek sorunu her zaman aynı doktora denk gelemiyosun. Oglum 20 aylık tüm kontrollerrim ve dogumum orda oldu. Bazen ilgisiz doktora denk geldiğim oldu sinirlendim falan ama bir sorun oldugu zaman onlar zaten yonlendirdikleri icin cok gereksiz muhabbete girmiyorlarms onu farkettim. Ozele gidip memnun olmayan da cok özelleri doktor degil tüccar olarak goruyorum ben ve ozele muayenye de gidiyorum ara ara esim gorsun diye ona da karsı degilim ama su zubeyde ye kotu diyorlar ya sinmiyor icime. Dogumda o kadar güzel sürec yasadım ki ebelerle pazarlık yaptım su vermedikleri icin hemen dogurcam bana istedigim kadar su verceksiniz ama falan filan diye güle oynaya dogurdum. Simdi tekrar hamileyim darısı buna insallah. Aynı doktorlar aynı ebeler aynı gun hastalara aynı davranmıyor kesinlikle hastalardan da kaynaklı. Orda muayene olacaksın mecbur kadın bacaklarını acmıyo e bacım nasıl dogum yapacaksn. Yani uzun oldu baya kusura bakma ama bende bu yorumlar yuzunden tereddüt ediyordm ama bak simdi kendi istegimle bu hamileligimde de gidiyorum ozele gidecek imkanım da varken sükür.