Merhaba anneler, 21 haftalik hamileyim yavas yavas besik bakıyorum samsorinin büyüyen besik modelini gördüm instagramda cok beğendim. Fakat mağaza samsunda ben izmirdeyim kargoyla gönderiyorlarmiş. Instagramda satil almis bir hanımın fikrini aldim ama buradan da sormak istedim. Varcmi aramizda samsoriyi tercih eden.