sirdaass Kızlar bugün ikinci iğnemi vurmaya gitmem gerek ama durumlar belli ben sağlık ocaklarına hastanelere hiç gitmek istemiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
1994ozg sirdaass ben de çarşamba olucam bu kadar kasmaya gerek yok bence önlem alıp gidicez 2dklık şey
Wonderanne sirdaass bence git içeri almıyor kapıda yapıyor aşıyı ebe bana öyle olmuştu bence tetanos çok önemli bebek için
tugbaayaz sirdaass bence ihmal etme git ilk dozum yapıldı 2 hafta önce ve içeri almadı bahçede vurdu 2 dakkada geldim kimseyle temas yakınlaşma olmuyor
Wonderanne sirdaass git git doğumda bebeğe zarar gelmesin virüs bulaşmasın diye bu aşılar korkma maske tak eldiven varsa eldiven tak eve gelince üstünü çıkar yıka ellerini yıka bir şey olmaz Allah’ın izniyle