Öncelikle bu program sayesinde iletişime geçip cevap aldığım her konuda yardımlarını eksik etmeyen herkese çok teşekkür ederim. Allah hepimizin bebeklerini sağ Salim kucaklarınıza almayı nasip etsin. Biz artık mezun olduk 😍
17 nisanda herşey gayet yolunda idi. Zaten daha erken diye aklıma bile gelmedi Doğum. Yedim içtim bahçede yürüyüşümü yaptım. Yemeğimi yedim. Akşam oğluşum sol tarafıma bir dikildi belliydi popo olarak. Dürtülerime çok fazla cevap vermiyordu ama ben yerinde rahat diye düşünüyordum. Ara ara kımıldayıp yine aynı halini alıyordu. Biraz şüphelenip sonra dizi izlemeye devam ettik. Saat gece yarısı2.30 ta oturduğum yerde akıntı ile su arası birşey gibi oldu hemen attım tuvalete kendimi. İdrarımı yaptım derken arkadan suyum geldi. Emin olamadım kalktım gezdim biraz baktım hala devam ediyor. Ebeyi aradım sancıları bekle dedi. Ama sancıyı beklemek mümkün mü suyum geldikçe korkular sardı bebeğim susuz kalacak diye. Dedim durmuyor su sancı da yok derken hafif bir sancı geldi. Biz hazırlanıp hasteneye gittik. Hemen bi alttan muayene aldılar açılma 1 cm dogım başlamış denildi. Ama sancım yok sabaha kadar bekleyeceğiz denilip nst ye bağlandık. İki kez daha muayene oldum açılma artmadı sonra suni sancı verdiler. Fakat bebeğim suni sancı da ağrılarım artıkça kalp atışları düşmeye başladı. Ebemiz isterseniz normal doğum için devam edebiliriz fakat bebeğimizi sıkıntıya sokan birşey var , sancı arttıkça kalp atışları kesiliyor dedi, tabi insan korkuyor o zaman sezeryan olalım dedim. Korkulu ve çaresiz. Sabah oldu 9.30 gibi sezeryhana alındım.10.38 te hayatımın yeniden başladığı güne canım oğlumun kokusu ile başladım. Herşey çok güzel anneler. Umarım herkes sağlıkla bu duyguyu Yaşar. O an en çok annem aklıma geldi dedim ki bizler de böyleydik. Hadi bakalım sizlerin aklına ne gelecek. Sağlıklı doğumlar ve bebişli günlere ❤️