Glsm_semih_37 20+6 günlük hamileyim arada bir göğüsüm de ıslaklık oluyor sizde de oluyor mu böyle bişey
sehrikarabulut Glsm_semih_37 normal canım gögüsler süt üretiyo oynama ama sıkma sıktıkca daha çok gelir ve erken doğum riski olur
Aysada Glsm_semih_37 benim 16. Haftadan beri geliyor önce nokta nokta geliyordu şuan 24. Haftadayım sızmaya başladı ve aşırı acıyor.:/ Sizde acı oluyor mu peki?