Merrve06 Kızlar merhaba 21.haftamdayım herşey normal gözüküyor muayenede doktorum renkli Ultrason zamanın gelmiş ben mutlaka tavsiye ediyorum dedi bu ultrason tam olarak ne için yaptırmasam sakıncası olan birşey mi? Devlet hastaneleri zaten durum belli bu virüsden özeller de de var artık çok fazla vaka o yüzden yaptırmak istemiyorum riskli bir şey mi?
sweethome1000 Merrve06 CANIM YAPTIRMALISIN .. ÇÜNKÜ BEBEGİN ORGANLARINA BAKILIYOR EĞERKİ Bİ PROBLEM VARSA DOĞUM ANINDA O RAHATSIZLKLA İLGİLİ DOKTOR BULUNDURULUYOR… NERDE OTRUYOSUN.. SADECE GÖRÜNTÜLEME MERKEZLERİ VAR HASTANELERDEN AYRI ARAŞTIRIP BAKABLİRSİN
Nnur1 Merrve06 İstanbul’da yaşıyorsanız eğer Koşuyolu görüntüleme merkezinden randevu alabilirsiniz. Hastaneye gitmemiş olursunuz, içiniz rahat olmuş olur
Tstnptt Merrve06 ben yarın gidicem cnm baya önemli keşke doktorun önceden söyleseydi normal kontrole gitmez direk detaylıya giderdn Bn 2 hafta önce kontrole gittiğimde Bi dahakine detaylıya git buraya gelme dedi
tugbaayaz Merrve06 bence kesinlikle yapılması gereken bişey ben 3 gün önce yaptırdım devlette ve çok sakindi toplasan 6 7 hasta ya vardı ya yoktu bütün organlarına ellerine ayaklarına ense kalınlığına suyuna herşeyine bakıyorlar çok şükür bebeğimin her şeyi iyi çıktı sadece kalbinde çok hafif bir parlaklık görünüyor oda doğuma kadar geçer normal dedi sağlıklı olduğunu bilmek o kadar mutlu etti ki beni 😊😊
ayseeemiray bence yaptırmalısın herseyini bakıyorlar bebeğin önceden müdahale edebilirler allah korusun birsey çıkarsa ben yaptırdım suan 27haftalığım 20 de yaptırmıştım eğer vüris denk gelse yine yaptırıldım dikkatlice hazırlanır giderdim bebeğin için önemli benim fikrim ben devlette 150 filan verdik profesör bakmıştı
Merrve06 Ben Bahçelievler de oturuyorum kızlar bana eğitim araştırma hastanelerinin yaptıklarını söylüyorlar onlarda şuan koronadan dolayı hasta almıyorlarmış bana söylenen bu. Devlet hastanesinde yaptıranlar hangi hastaneler de yaptırdı? Randevu oluyor mu