merve-demirci emzirmeyi bıraktırmak istiyorsanız biraz araştırın derim çünkü memeye bir şeyler sürmek, acı vs. diye bıraktırmak bebekte güven duygusunun sarsılmasına sebep oluyor kaldıki diğer bebek doğunca emecek ve onu görecek.En doğrusu kademeli bıraktırmak azaltarak, günde 1 defaya indirerek ve diğer bebek doğana kadar bitirmek. Allah yardımcınız olsun benim oğlum 6 yaşında ben bile düşünüyorum aklı bende kalacak nasıl bırakıp doğuma gideceğim diye ama sonuçta bir gün, Rabbim başka ayrılık vermesin.