Selam kizlar. Bu 3. demir ilacım diger ikisini icemedim mide bulantisi yaptigi icin. En sonunda doktorum bunu verdi kontrole gittigimizde minik bi hap bunu kesin iç dedi. Dogal yollar la alayim vitaminleri dedim ama yeterli olmuyor dedi. Artijk bunu mecbur sesimi cikarmadan kullancam 3. Kez degistik😀Kullananiz var mı?