10 Nisan için Sezeryan tarihi verilmişti ama akşamdan beri ağrım vardı. Saat 05:15 gibi wc gittiğim de kanamam oldu. Hemen acile doktora geldim sancım varmış serum taktılar serum bitsin diye bekliyorum Nts bakıp sancı çıkmazsa eve yollayacaklar yoksa Doğum için yatış vericekler😭😭😭🤦🏻♀️