_defnee Azracan canım ben yoğurda damlatıyordum. Az yoğurda yapıyordum bir kase değil fakat. Doktorun önerdiyse mutlaka içmelisin.ekmeğe sür demişlerdi bana denedim yapamadım onu.
Meriwa Azracan eczaneni ara canm aldığı yeri tc ni ver üstüne yazmamıssınız de sana kaç damla kullanman gerektiğini iletsinler
Utayturku Doktorunuza sorun herkes farklı kullanıyor eksikliğe göre sanırım. Ben 9 damla kullanıyorum. Ama arkadaşım 12 damla kullanıyor ☺️
Handelina06 9 damla kullanıyorum ben. Malum koronadan dışarı çıkıp güneş gördüğümüz yok. Kullanılması gerekiyor gebelikte. Hatta sağlık ocağı ücretsiz veriyor.
merve-demirci Anladım 9 damla kullanman yeterli olacaktır arkadaşım ama eper çok sıcak bir yerdeysen ve balkonda güneş alma imkanın varsa damla sayısını duruma göre 6 7 damlaya arada bir düşürebilirsin