Kızlar midemde aşırı gaz var ve bu beni çok rahatsız ediyor geçmiyor , gaviscon kullanıyorum yanmamı geçiriyor ama bu geğirme hissi ve midemde taş varmış hissi geçmiyor dün gece acile gittim serum taktırdım bulantım geçti ama bu his beni mahvediyor. İnternetten araştırdığıma göre Rezene çayı rahatlatıyormuş ama kimi sitelerde hamilelere zararlı kimi sitelerde ise sınırlı içilebilir yazmış. 9 haftalığım bu arada bilgisi olan var mı ?