Günaydın kızlar. 2 gün önce post atmıştım nişanım geldi galiba diye. İki gündür ağrılarım az azdı. Dün gece cok şiddetlendi. Takip ettim 8 dakikada 7 dakikada bire düştü ağrılarım. Bugün muayenemde vardı. Umarım artık doğuma alınırım bir avazda ağrısız dikişsiz sağsalim kucağıma alıp dönerim bebeğimi. Sizdende cok dua istiyorum. Doğuma girincede sizlere cok dua edicem🤲🏻 39/6 haftalığız. Benim gibi bekleyen, günlerdir ağrı ceken, haftasını doldurmuş ama gelmeyen, kalbinden normal doğum geçen, normal doğumdan korktuğu için sezeryanla veya başka yolla doğumu tercih eden, küvezde bebeklerini bırakmış sağsalim cıkmasını dört gözle bekleyen, erken doğum yapma riski olan tüm tümmm annelerimizin Rabbim yar ve yardımcısı olsun. Bu zor süreçler geçsin güzel günlere kavuşalım cocuklarımızla beraber. Kimin gönlünde duasının kabul olunmasını bekleyen gece gündüz dua eden kim varsa rabbim dualarını kabul etsin. Tüm hasta hamile annelerimize ve bebeklerine Rabbim şafi ismiyle şifa versin. Umarım buraya herkes gibi benimde güzel bir doğum hikayesi yazmak nasip olur . Aminn aminn aminn 🤲🏻♥️