Uysalbebek ağrı varsa ihmal etmeden hastaneye gitmenizi tavsiye ederim. Aynı şey benim de başıma gelmişti sol ayağım tamamen normalken sağ ayak ve bacağım şişti. Doktoruma söylediğimde hemen muayene etti bir sorun görmedi ama biz önlem amaçlı radyoloji bölümüne gittik. Ultrasonla bakıldı bir şey çıkmayınca içimiz rahatlamış oldu. Damar tıkanması pıhtı atması gibi sorunlar olabiliyormuş tek taraflı şişliklerde. Umarım bir şeyiniz yoktur. Geçmiş olsun