Usedred Bugun sezeryan olucam saat 11 de yatışım olucak 2 de ameliyata alacaklar cok heyecanlıyım dualarınızı eksık etmeyın
Usedred Gunes55 tşk ederim saat de gecmıyo cok farklı bır duygu ya Allahım ısteyen herkese nasıp etsin inşallah