Esrglr bol bol emzir cnmm bide cok su içmeye çalış sütun olmasada emsin ki cekeceke getirir bn damla aldım galactago die n11 den aldım eczanedede var doğum çantama koydum ben ilk gebeligimde bu sütten çok cektim yok o emmesi ben sagdim Sağdıç ama azaldı hep sma verdim sonra toplasan 4 ay anca emdi oyuzden çok yiprandim sütüm yok die bu sefer önceden aldım onlemimi sancim başlayınca icicem ilk sonra bidaha kullanicam arastr istersen kullananlar çok emmnun galactago damlanin adı valla aldim doğum çantama koydum