Milena92 Kızlar 25.haftadayım yarım saat önce sabah 6 gibi uyandım kasıklarımda acayip bir ağrı var resmen canımı yakıyor ara ara popoma doğru da vuruyo kasıklarımdan doğru neden oluyo olabilir dün bir saat spor yapmıştım o yüzden olabilir mi yada başka bişey den böyle bişey başına gelen varmı çok korkuyorum ya bişey olursa 😔
Esraminnak Milena92 canım benim günaydın. O haftalarda genelde oluyor bende çok korkmuştum erken doğum olacak die. Magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor. Yalancı sancılar onlar
Wonderanne Milena92 bende 26+1im bizde de oluyor onlar bence normal doktorum da öyle diyor son aylara girince rahim kendini hazırlamaya çalışıyor ve bu da yalancı sancılara sebep oluyordu ben bir süredir magnezyum kullaniyorum ishal yapıyor sanıp bırakmıştım ama tekrar başlayacağım kasılmalara bacak ağrılarini kramplara iyi geliyormuş doktorunla konuş sende sancı işini
HafsaRumeysa Milena92 benmde 23 haftda oldu yarim saat gecmeyince gittim nstye bagladi sancili.ciktim daha cok erken hemen durdurdmamiz lazim dedi fitil verdi en az 10 gun yatip dinleniyosun kendini.yormuyosun gecmezse geliyosun yatis yapcz erken doguma kadr gider beklrrsin gecer diye suyun patlar yine erken doguma gider daha erken demisti simdi 25 haftaligim daha iyiyim.hamd olsn yorulunca arada agrim oluyo
Milena92 Esraminnak günaydın canım doktorum ne verir magnezyum maden suyu içiyorum genelde ilacımı var önceden de bende kabızlık vardı hamilelikte iyice arttı dünde squat falan yaptım bildiğin acılı sancıyla uyandım tuvalete giderken zor yürüdüm çok korkuyorum gerçekten birşey olucak diye şuan biraz hafifledi Allaha şükür sende de aynı böylemi olmuştu belimede hafif vuruyor
Beyzaharun Milena92 spor yapmanı dr un önerdimi ? Çünkü Squat normalde zor yapılan bişey hamilelikte bana o hareket açıkcası çok tehlikeli geldi , spor iyi birşey ama hamilelikte çokta önerilmiyor, bence dr una danış önemli birşey olabilir
Milena92 Wonderanne doktoruma mesaj attım bende canım daha da geçmezse gidicem artık bakalım kabızlık ta yapıyo gibime geliyor sende de varmıydı
Wonderanne Milena92 kabızlık vardı sonra ishal oldum 5 6 hafta kadar önce dışkıda amip çıktı antibiyotik kullanıyorum
Milena92 HafsaRumeysa şuan geçti benimde ara ara hafif vuruyor ağrı bu hafta 4d ultrasona girmeyi düşünüyorum oradaki doktorda anlamı yoksa illaki kendi doktoruma ı gitmem gerek ayrıyetten acaba
Merve78 Bende de oluyor ama amgnezyum saşe çok iyi geldi bana da sol kasığımdan belime böbreğime vuran bir ağrı sancı gibi hele nefes bile alamıyorum o an. Egzersiz de ağrıyı tetikliyor. Oradaki kasların büyümesi genişlemesi yüzünden oluyor genelde bu ağrılar bolca dinlenme ile bir kaç haftaya geçiyor benim bir hafta sonra baya azaldı çok şükür ama benimde nefesim kesildi o an
Milena92 Merve78 ben sadece decavit ve d3 damla kullanıyordum 1 hafta oldu biteli kan ilacıda alerji yaptı diye bırakmıştım magnezyum hiç vermedi doktor bu şikayetten sonramı vermişti sizede