Kizlar daha once yazmistim bebegimde gelisim geriligi vardi 9 gundur hastanede yatiyordum takip atildaydim bugun sabah yine ultrsyon kontrolunde doktor kan akisi yine yavas zaten artik 36 olmussun bugun dogurtalim seni dedi. Hemen evrak islemlerim yapildi dogum haneye aldilar tabi hic bi dogum belirtisi olmadigi icin suni sanciyi vermeye basladilar yavas yavas arttirdilar sancilarim gitgide artti her saat basi alttan muayne yaptilar acilma olsun die zorladilar ama o beni mahvetti tabi sancilarda artik dayanilmiycak bi hal almisti tam 8 saat hic acilmam olmadan sanci cektim en sonunda bebegin kalp atimlari yavaslayinca acil sezaryan karari werdiler ve sezaryana alindim epidural sezaryna hemen baslandi 10 dk icinde oglumu cikardilar gördüm kücucuktu ama o kadar guzeldiki gozumun onunden gitmiyor sonra onu muayne etmek icin aldilar benim dikislerim kapatildi ayilma odasinda yanina gittim gögsumu tutturdular ama ememedi solunumu da hizli alip veriyormus simdilik kuvezde nolur evladim dan dualrinizi eksik etmeyin o kadar kucukki babasi daha oglunu goremedi gostermediler bende sanirim bida goremiycem gostermiyorlarmis suan yanimda refakatcim bile yok yalnizim ilk saatler cok agrili gecti hâlâ agrim devam ediyor oglum icin hemen toparlanmam lazim dualarinizda oğlumada yer verin teyzeleri 😍😍😍💙