Zelislida Moral bozukluğum az da olsa geçti sayılır ☺️ Sabah hastane kontrolüm var en 29 haftalıkken gitmiştim şimdi 35+4 oldum bu aralar iç çamaşırım çok ıslanıyordu inşallah kötü bir şey yoktur 🤲