Aysegul010101 Merhaba bayanlar size bir sorum olucak adet olmadan 2 gun once beta hcg verdim fakat sonuc kafami karistirdi. 5 gun gecikmeyle adet oldum 2 gun surdu lekelenme deil az kanamali olarak. Adet biteli 10 gun kadar oldu bu aralar asiri midem bulaniyor midemi usuttugumu dusunuyorum ama beta hcg kafami karistiriyor bi bakarmisiniz ? https://imgyukle.com/i/QURAvt
Duyguaydin81 Aysegul010101 yani eğer öyle yazıyorsa gebelik yok sanırım çünkü beta değerinin 5 ten yüksek olması gerekir yani 5,0 dan başlar
GizemKadirr Duyguaydin81 bende öyle biliyorum bende önceki yaptirmamda 1.26 çıkmıştı ama yoktu malesef 🤷🏼♀️Aysegul010101