Mrb kızlar 2li taramamı daha önce yaptrmıstm değerler gayet düşük çok iyi demişti doktor cumartesi 4lü için kan istedi verdim sonucları yarın alıcaz biraz araştırdım 4lüde genelde risk bulunup amniyosenteze yönlendiriyolarmıs kafam çok karıştı 4lü yaptırıp da sonuç kötü çıkan varmı aranızda?