Selam 18 haftalığım . Bu aralar sıkıntılı günler geçiriyorum . Sigara içmeyen ben içmeden duramıyorum onun dışında hiçbir şey rahatlatmıyor beni . Sinirlerim çok bozuk çok dardayim bu dönemde bu halimden bebeğimde etkileniyor biliyorum . Her şeye bağırır çağırır oldum agzimda çok bozuldu . Odaya sığamıyorum her şey üzerime uzerime geliyor bildiğiniz iyi bir psikolog var mi önerir misiniz sanırım telefondada oluyor seanslar yardımcı olun bana 3.5 ay önce intihar bile etmiştim bu arada beni yargılamayın sadece yardımcı olabilecek arkadaşlar bana ulaşın yazın