Sinemstf canim hastaneler bu sekilde isliyor cunku doguma giresiye kadar butun doktorlari tanimos oluyorsun ve dogumda hangisi denk gelirse o bakiyor,ama ozel doktorlar kliniklerde var fiyat oralarda degisiyor ben tavsiye uzerine bu hastane gidiyorum,bende yeniyim burda 7aydir yasiyorum ama esim amerikan vatandasi ben green kartliyim simdilik, butarafta olsan benim sigortayi yapan kadinin numarasini veririm sana ararsin kadin turk mutlaka yardimci olur fidelis saglik sigortasi icin calisiyor,burda belirli aylik odemesi var ama yinede dogumda para belirli bir miktar para oduyorsun, burda dogum cok cok pahali biliyorsun digmi? Ayrica eger istersen facebookta nj-ny anneleri ve amerikan anneleri diye gruplar bar burda cok yagin genelde tum gocmenlerin cogu uye ,orada baslik acip sorabilirsin NJ deki bayanlar sana cok yardimci olur her konuda facebook kullaniyorsan ismini bana ver ben seni bu sayfaya onereyim benim arkadas oyle yapti yada sen girebilecekmisin bir dene istersen,uzun oldu yazim umarim yardimci olurum sana