Cansucnl Ben 7+3üm sürekli karın agrım oluyor ve stabil yani. Bıgun ağrımadığı olmuyor. Belırlı aralıklarla duzenlı ağrıyor. Bazen regl sancısı gıbı bazen kasık agrısı bazen çok yediğimde falan şişkinlik agrısı gibi. İlk aylarda böyle agrı ceken var mı 😓
Nnur1 Cansucnl ilk haftalarımda çok yaşadığım bir durumdu. Hep regl sancısı gibi sancı çektim. Taa ki 12.haftama kadar. Sonrasında rahatladım
RuzgarsMommy Adet olcam saniyorsun öyle bir ağrı yatip dinlenceksin üşütme ayaklarını sicak su limonlu sekerli iç. Ama agrilar normal bende 8 9 haftaya kadar çekmiştim
ddenizc Canım bende de öyle olmuştu ilk haftalar, sürekli karnım ağrıyor diye dolanıyordum. 10 -12 haftalarda geçiyor korkma