Aslinda nasil yazacagimi bilemiyorum, yazarken cok utandim fakat saglik sorunumu vücudun kendini doguma hazirlamasimi bilemiyorum, 36. Haftamdayim geceleri genel olarak bir genital kasinti soz konusu.mantar olabileceğinden duzenlu travazol kullandim ama sanki tahris olmus gibi.dayanamadim az once ayna yardimi ile vaktim sok oldum, iki tarafa doğru açılmış tuhaf bir sekilde ikiye katlanmis gibi, bu arada bebegim hala dönmedi sezeryan olacak,ama sanki normal dogum olacak gibi genislemis.dogumdan belli bir sure sonra duzelirmi hem korkuttu hem moralimi bozdu