benm doktorum bir sıkıntı olmayacağını söylemişti bende de oldu bu zamanlarda bebek büyüdükçe rahim kasları.kasildikca olur eğer koyu ve sürekli bir akıntı olursa endişelenebilirsin onun dışında içini ferah tut ama her ihtimale karşı içini rahatlatmak için doktora görün