kadriyEbe Kızlar merhaba, park yatak kullananlar hangi markayı kullanıyor yardımcı olur musunuz acaba , ilk bebeğim henüz yeni düzen kuruyoruz, yardımcı olursanız sevinirim , sevgiler 🥰🌸
Ellans kadriyEbe ben prego maxima aldım kurulumu kolay hoşumada gitti arkdaşımda prego kullanıyordu o tavsıye etti bebeğimiz gelince kullanıcaz bakalım ☺️
Prensannesii38 kadriyEbe https://imgyukle.com/i/QU46vq https://imgyukle.com/i/QU44YP https://imgyukle.com/i/QU4ZdN https://imgyukle.com/i/QU4dV6 canım hepsı buradadan aldık kısa surede geldı ben kullanmadım ama gayet hosuma gıttı benım ıcıme com sındı bakarsan
Prensannesii38 kadriyEbe park yatakla bırlıkte 550 tl ye maal oldu yatagını esım almayı unutmus suan kargoda gelınce atablırım onuda aynı satıcıdan aldık 550 yatak dahil fıyatı
Burcueksi kadriyEbe kanz sunset park yatak babymall mağazasından indirimde 419 tl ye aldım. Arkadaş tavsiyesi üzerine. Duruşu falan çok güzel. Oğlum için mavi rengini aldım.
Aysegulck Kraft calipso 2. Ebatları diğerlerinden daha geniş. Şuan indirim var yanlış hatırlamıyorsam
hmyrmom Ben hepsiburadadan mamma armadillo gold alüminyum park yatak siparişi vericem eşim maaşını aldığında 🙃🙃 çok hoşuma gitti özellikleri filan fiyatı da 547 tl gayet iyi bnce 🙈
kadriyEbe hmyrmom bende onu çok beğendim hatta onun 506 TL olanı var onu düşündüm ikisi de aynı marka aynı firma :)
kadriyEbe Prensannesii38 kurulumu nasıl oldu canım, parçaları sağlam mı yoksa böyle hemen kırılacak gibi mi
hmyrmom kadriyEbe evet fiyatı öyle normalde ama içine alezli yatağını da alınca 547 tl oluyor yani sadece beşiğin içinde yatak yok 😊😊❤️
Prensannesii38 kadriyEbe canım cok kolay esım ısteydı ben kurdum dırek cadır gıbı kuruyorsun tabı ılk oturtamadım puf noktası varmıs izleyince yapabildim kolay ama
defnemila hmyrmom Evet canım şubatın başında almıştım ben geldi kurdum memnun kaldım baya. Aslında ilk kuramadım anlamadım mantığını ama sonra çözdüm işi :) Ben odadan odaya taşırım demiştim ama kenarları bombeli olduğu için benim kapılardan açık şekilde geçmedi. İçine yatak almadım kayınvalidem döşek yaptı alt katına. Bende üst katına babynest aldım :)
hmyrmom defnemila kurması falan zor mu yani 🤔 odadan odaya taşınamaması biraz düşündürdü bide 🙄 ama olsun görüntüsü çok tatlı yatak odama kurarım oturma odasında falan da ana kucağıyla babynest kullanırım 🤪❤️
defnemila hmyrmom Bir kez kurduktan sonra kolay geliyor 😀 ama dediğim gibi kenarları bombeli kapılardan kapanmadan geçmiyor. Kapanınca geçiyor ben üşenirim kapat aç yapmaya 😂
hmyrmom defnemila off çok kararsız kaldım ama sipariş edicem yaa görüntüsü çok hoş geldi 😄 sallanabiliyor mu ? bide ara katı var mı kendi yatağıma birleştirmek için ? Çok soru sordum kusura bakma canım yaaa ama göremeden sipariş etmek zorunda kalınca insan merak ediyor emin olmak istiyor 🙈
defnemila hmyrmom 2 katlı evet ama yan tarafı açılmıyor kendi yatağında birleştiremezsin o yüzden. Sallanabiliyor istersen kapatabiliyorsun kilidini sallanmıyor o zaman. :)