Deletedmom317 yaaa bende 34+1 im persembe gunu en son doktordaydim daha nstye falan girmedim, benimde bugun hareketleri inanilmaz az ilk hamileligim oldugu icinde anlamiyorum nasil olmasi gerektigini, mesela sizin nasil gun boyu hareketleri, okadar korkuyorum ki su son haftalardaki kordon hikayelerinden allahin izniyle sag salim kucagimiza alsak 😢