Selimem Göbeğimin üstü arada acıyor Biraz baktım nete iç göbek çatlıyor büyüyor ondan yazıyor sizce neden yaşayan var mi 30 um
Byzb1 Selimem kaç haftalıksın ki canım ? Yani ben 18 haftadayım benim de oluyor doktor rahim yukarı doğru büyüdüğü için bir de ilk gebelik olduğu için bu bağlar gerildikçe hissedilir dedi bana 20. Haftalarda göbeğe çıkmış olacak o yüzden dedi . Belki seninde ondandır
ilkbahar Byzb1 cnm o 30 haftalık olmuş diye yazmış… Bebeğin hareketleri çok hissediliyo ya o haftalarda acaba onla ilgili mi geriliyo 🤔 ben de bilmiyorum
Ayazegem0606 Byzb1 bende 18 hafta 5 günlük hamileyim kasiklarimda ağrı oluyo kalçada oluyor ve rhmimde ağrı vurup geciyo normal mi acaba
Byzb1 Ayazegem0606 Ayazegem0606 aynıyız sizinle daha perşembe günü kontroldeydim hep aynı şikayetleri söylüyorum doktora ilk gebelik olduğu için rahim kasları ve bağları genişliyor o yüzden oluyor dedi ve böyle sancı ağrı olduğun da uzanmamı dinlenmemi söyledi ☺️
Ayazegem0606 Byzb1 ben zaten ağır bi iş yapmıyorum sürekli dinlenme halindeyim ama ilk zamanlarda cok tedirgin oldugum icin en ufak agrimda gidiyordum artık alıştım bu duruma akışına bıraktım 24 ünde kontrolum var bakalım minik oğlumun son durumu nedir gorcez 😊
Ayazegem0606 Byzb1 Amin cnm saol cumlemizin evladini insallah sag saglim gelmelerini nasip etsin rabbim