Bukettuntmn Merhaba arkadaslar . 35+4 haftadayım ama bebeğimin yan durdugunu söyleri doktorum sizinde basınıza böyle birsey geldi mi yada doğuran varmı bu şekilde ?
GizemBeidokhti Bukettuntmn benim pozisyona girmişti herşey yolundaydı 33.haftada gittiğimde ters döndüğünü makat geliş pozisyonu olduğuğnu, sezeryan yapabileceğini söyledi. Ben normal doğum istiyorum :( dönme olasılığı nedir acaba
Bugleminannesi Bukettuntmn benim 34+1 de yan duruyordu . 2 gün sonra gittim bebek baş aşağı duruyordu doğum pozisyonuna girmiş şuan 35+1 im birazdan yine gidicem ,