Yasminsel Bayanlar nasılsınız doğum yaklaştıkça stres artıyor bende sizde durumlar nasıl sürekli bebeğimi düşünür oldum 🤷🏼♀️🤦🏼♀️
SedefUygun Yasminsel 37 haftadan selamlar 🙈 nasıl doğurucam korkusu kavuşma heycanı hepsi bi arada bekliyoruz😂
Yasminsel SedefUygun kesinlikle normal doğumu çok isteyip bir yandan da korkuyorum tek düşündüğüm şey bebeğimin saglıklı olması 🤲🏻
SedefUygun Yasminsel Aynen öyle normal doğumdan yanayım ama nasıl olucak ne olucak bilemeden bekliyorum resmen 😂
Yasminsel SedefUygun Allah büyük inşallah güzel sağlıkla doğumlarımız olur bizde hikayemizi yazarız 🤲🏻🧿🌺
Adimadim Bizde 37+5 iz normal dogum istiyorduk ama makat gelisli oglum sezeryan istiyor sanirim bekliyoruz bakalim nasil gelecek minik kuşum
Toprakkkk 38+5 den selâmlar heyecanla beklemekteyiz oğlumuzu bakalım canı ne zaman gelmek isteyecek 😅💙