KucukAnne538 36+3′üm beyaz sümüksü akıntımın geldiğini fark ettim 1 haftadır da su gibi akıntım vardı. Kasıklarımda da hafif ağrım var. doğum belirtisi mi?
Brnsyhn KucukAnne538 bende 38+2yim dün beyaz baya yoğun kıvamlı sümükümsü Bi şey geldi ama nişan mı bilmiyorum. Normal akıntımdan çok farklıydı
KucukAnne538 Brnsyhn Doğuracak mıyız yoksa nişan beyaz renkte oluyor mu lütfen bilen birisi yazsın meraktan öleceğim tersine bir de ağrılarım arttı çok korkuyorum 🥺
Brnsyhn KucukAnne538 benşm ağrım çok ara ara hafif var. Zamanını ölç ağrılarının 5 dk bir mi geliyor, ne kadar sürüyor ve şiddetleniyor mu
Mekamu Yok yahu nişan gelince birkaç hafta sonra da doğum olabiliyor. Önemli olan su ve sancı. Sancılar şiddetliyse gidin doktora. Zaten doğursan burada yazmaya fırsatın olmaz 😀
KucukAnne538 Mekamu Of haklisiniz galiba ya😂😂 Şiddetli sancılarım var ama düzensiz yine de gitmeli miyim acaba haftaya kontrolüm vardı zaten beklesem mii😂🙄