SERNUR Kızlar dün ovulasyon testi ile yumurtlama yakaladım bu gün test yaptım çatlamış dünü degerlendiremedik yumurta çatlamış sizce degerlendirme yapsak Tutma ihtimali var mı 🙄
Sevoeco25 SERNUR canim bugün ve yarını da değerlendir yumurtlamadan sonra 4 günü değerlendirmek lazim
SERNUR Sevoeco25 teşekkürler 🙏 inşallah tutar yumurtlama gününü degerlendiremedik o yüzden cok umutlu degilim ama eger tutarsa mucize olur 🤭
GizemKadirr SERNUR canım o hic belli olmaz. Allah nasip ettikten sonra inan ne yumurtlama ne çatlama hic birine gerek kalmiyor hayırlı dualar et 🙏🏻🙏🏻
Esraayildiz Sperm vücutta üç gün canlı kalır belki önceden yaomissaniz o gün bile tutmuştur yinede tekrarlayın canım
SERNUR Adaaaa Amin insallah kuzum dua edin kimin duası kabul olur bilinmez rabbim herkese hayırlısını saglıklısını versin 🤲
Gizemnaz_ GizemKadirr kesinlikle katiliyorum sana allah nasip etsin yeterki oyle bi mucize verirki ne yumurtlamaya bakar nede baska biseye sen olmaz zannedersin oluverir rabbim verir insallah
GizemKadirr Gizemnaz_ kesinlikle kuzum. Ben günleri kacirmamak icin bi o kadar dikkat ederdim. Hamile kaldığım ay sallamıştım ve hamile kaldim. Hemde hiçbir yumurtlama veya verimli günde değil. Uygulamalarfa bile en düşük görünen adet bitiminden 3 4 gün sonra olmuş 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🧿🧿
SERNUR Gizemnaz_ inşallah tutar her mesajda aynı seyleri yazmışsın demeyin lütfen bundan önce 3 kaybım var 😔
SERNUR GizemKadirr ilk gebeligimde benimde öyle oldu ama kaybedince insan herseyden umutlanıyo sonra 2 kaybım daha oldu o yüzden biraz tedirgin oluyorum herseyi didik didik ediyorum
GizemKadirr SERNUR yaaa cok üzüldüm cok zordur gerçekten Allah sabır ve inşallah hayırlısıyla sağlıkla bebeğini nasip etsin. 😢🙏🏻🙏🏻🙏🏻
GizemKadirr SERNUR Rabbim sağlıkla hayırlısıyla nasip etsin güzel gönlünüze göre versin insallah canım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥰