Kaajuu ilk defa duydum böyle bişey. Daha önce düşük yapamadıysan pıhtılaşma da yoksa verilmiyor ki bu. Hatta ben iki doktora sordum yan etkisi bile olabilir pıhtılaşma yoksa eczane rafında her gördüğün ilacı kullanıyo musun dedi. Pıhtılaşma yoksa önermiyoruz dedi ben iki düşüğüm olmasına rağmen tereddütlü kullanıyorum