39+1 haftalık hamileyim zayıfladığımı gözlemledim. 3 kg verdim bu zaman kadar hiç vermemiştim aksine kilo aldım hep ve şuan şaşırıyorum acaba sağlık sorunumu yoksa normal bi durum mu ? Karnımda düşüklük var ve birazda karnım küçüldü gibi göğüslerim vs. Kilolu durumuma alıştığım için korkuyorum sağlıki bir durum olmasından
bu durumu yaşayanlar tecrübeli anneler yazın lütfen 🙏🏼 🌸