Merhaba kizlar♥️
Ben namaz kilarken Rükû den sonra basim cok dönüyor tekrar ayaga kalkdigimda simdilik yerde oturarak kiliyorum bazen de sandalyede kiliyorum. Kendimi cok kötü hissetmiyorum bu sekilde daha 23 haftada böyle kilmam ama Rabbim affeder Insallah baska türlüde basim dönüyor kan dolasimindan dolayi siz nasil kiliyorsunuz neler tavsiye edersiniz yerde mi yoksa sandalyede mi ? Simdiden cok Sagolun tatli anneler ♥️😍