29 haftamdayım aşırı kuyruk sokumu ağrısı çekiyorum. İki dk aynı pozisyonda oturamıyorum. Bebekten dolayımı ki yada açılma felan mı oluyor diyede korku oldu.kasıklarımdada ince ince sızı gibi ağrı geliyor. Deneyimli anneler açılma belirtileri neler oluyor?