Bende o hastaneye gidiyorum ama benim doktorum Herman İşçi. Çok samimi bir arkadaşım o hastanede baş hemşireydi o bana önerdi onun tavsiyesiyle gittim ve iyiki gitmişim son 4haftam kaldı ve hiç bir sorun yaşamadım. Bu arada Yusuf beyde çok iyi bir doktor ilk doğumunuzsa kesinlikle. Normal yapmak için elinden geleni yapıcaktır 💪