Asaltntyr Hanife_zybk09 korkmayın hiç öyle korkulacak bi acı değil zaten 2 dakika bile sürmüyor kendinizi kasmayın
Mekamu Hanife_zybk09 alttan muayeneden neden korkuyorsun.. Sen kadınsın ve hayatın boyunca alttan muayene olacaksın. Çünkü orası da bir organ. Cinsellik boyutunu unutun, şu doktor meselesinde.
Dncseymaa Hanife_zybk09 Ben 38.haftada çatı muayenesine girdim hiç anlamadım bile ufacık sızladı o kadar tabi herkeste farklılık gösterir herkesin vücudu bünyesi bir değil 🙏
Asaltntyr ilkcn_byram benim doktorum doğum şekline karar verebilmek için çatı yapıma baktı 35.haftada yaptı muayenemi . Burda hep okuyorum bazı doktorlar doğuma kadar bile hiç yapmıyormuş. Ya da 37 den sonra yapılıyor diye biliyorum
Hanife_zybk09 ilkcn_byram 37 de yapılıyor dün suyum geldi azıcık bakmak istediler 32 haftaligim ben korkudan oraya oturamadım bi o korkumu yenemedim sırf onun yüzünden sezeryan olmayı düşünüyorum
Merveylcntrk38 Hanife_zybk09 benimde 36 da nişanım geldi bende baktıramadım 1 hafta sonra kendini hazırla öyle gel dedi ve kendimi hazırladım inan 4-5 saniye bişe sürdü ben o 1 haftayı nasıl stresli geçirdim bilmiyorum ama korkma bebeğini düşün