Deletedmom360 Kızlar 4+1 hamileyim. Lekelenme tarzı şeyler oluyor ara ara pembemsi kahverengimsi bunlar normal mi ? cevaplarsanız cok sevinirim daha önce kimyasal gebelik gecirdim çok tedirginim haftaya çarşamba keseyi görmeye gidicez inşallah
ilkbahar Deletedmom360 yerleşme kanaması da olabilir düşük tehdidi de, çarşamba Yı beklemeyin bir an önce doktorunuzla görüşün 🤪