Suleyigit Prensesannesi2 27. Haftadayım bende aynıyim ayol cikicak gibi sanki baskı var bi doğuraydik hayırla 😬
Kiymetlibebek Busrasalt ayniisi sanirim.bendede oluyor sanki karnimin alt tarafinda bir agirlik var gibi oluyor sizindemi.öyle ?
Kiymetlibebek Busrasalt ayniisi sanirim.bendede oluyor sanki karnimin alt tarafinda bir agirlik var gibi oluyor sizindemi.öyle ?
Gzdkskn 30.haftadayım siz bide buraları görün 😂 hareket etsin istiyorum edince de teee vajinada hissediyorum, hele ki o gün bir iş yaptıysam ya da 1 saat kesintisiz ayakta kaldıysam😣
duriskonunannesi Gzdkskn kaburgalara olan baskıya ne demeli peki 😁 ya da göbek deliğinden fırlayacakmış gibi kendini toplayıp kabartması 😅
Prensesannesi2 Suleyigit Bu güne kadar olmadı aniden oluyor ağrı yapıyor tırstım yürümeye korkar oldum ayrıca kemiğim de ağrıyor. Amin hayrlısı İnşaAllah 🤲
Ern Kiymetlibebek bıgün doktora gittim ve sordum neden öyle hissediyorum diye baş aşağı dönmüş dedi o yüzden öyle hissediyormuşuz 😞