Maşallah diyelim size kısa süren, kolay ve güzel bir doğum olmuş sizinki ☺️ Darısı başımıza diyelim 😉 benim ilk doğumum 30 saat sürmüştü ilk başta suyum gelmişti sonra suni sancı verdiler işe yaramadı kendi sancım yoktu açılmam olmadı baya uzun sürdü ama çok şükür normal doğum oldu şimdi ikinci bebeğimi bekliyorum 36. Haftam bitti bakalım bu sefer daha kolay bir doğum olur inşallah daha koşa sürede kendi sancımla doğururum diye dua ediyorum bol bol 😌😇🤲🏻