Kızlar bat 9 nisandı ama olmadım hala. Evdeki iki tane gebelik testini kullandım fakat negatif cıktı. Aşırı derecede akintim var ilk kez böyle oldu. Afedersiniz lavaboya her gittiğimde böyle renksiz kokusuz fakat bazen koyu kıvamda bazen daha seyrek kıvamda akintim oluyor. Bir iki değişiklik daha yaşadım acaba gebelik var mı diye hevesleniyorum. Yoksa başka bir sorunun habercisi olabilir mi bu akıntılar? Başına gelen var mı? 🤷♀️