Merhabalar kızlar ramazan yaklaşıyor. Ben 7-8 hafta arasıyım. Bugün kayınvalidem ile görüşürken ben oruç tutmayacağım hamileyim diye söyledim. Oda bana çok erken gebesin dedi. Tutmalısın dedi. Ben iki gebeliğimde tuttum dedi. Bende hocalar bile tutmayabilirsin diye söylüyor dedim. Oda bana hocalara göre korona yüzünden kimse tutmasın diyen hoca var dedi. Birde önceden düşüğüm var. Daha dikkat etmeliyim dedim. Tutmazsanda kötü birşey dedi. Siz ne yapacaksınız? Bence tutmamalıyım?