Tucengiz4480 Kızlar 37+1 deyim. Dünden beri tuvalete gidiyorum ve iki dakika da bir çiş gibi geliyor.. çıkamıyorum tuvaletten böyle olan var mı ? Suyum mu geliyor fark etmiyor muyum acaba ya ? Yoksa baskı yaptığı için mi böyle ?
Tuba_41 Tucengiz4480 benim bildiğim su geldiğinde onu tutamıyorsun tuvalete gitmelik birşey değil bu dediğiniz şey idrar yolu enfeksiyonu gibi geldi bana tabi doktorunuz en doğru cevabı verir burdan sadece tahminen birseyler söyleniliyor