Smgyy merhaba , ben 7+3 üm 6sydır folık asıt kullanıyordum onu gosterdım devam etmemı soyledı ama diger viyamın ıcın mayıs ayına kan testı randevusu verdı detaylı o sonuclara gore verecek. Ilk 3 ay folık asıt verıyorlar aslında anlamadım neden vermesıdıgını