gzm001 Merhaba anneler.. 10 haftalık hamileyim bugun biraz bel agrım oldu acaba nedenini bilen varmı hastaneye gitmem gereklimi
Meriwa gzm001 gittikçe artar cnm bel ağrısındn gitmene gerek yok kimisi hissetmez kimisine fazla vurur ağrı yapcak bişey yol
06ikizannesi- gzm001 benim 6. Haftamda başladı ve inanılmaz şiddetli geçti üç ay boyunca yeni toparladım bebek yukarı çıktıkça rahatlayacaksın merak etme