Valsss 20+6 olduk bebegi bazen sol kasigimda bazende gobegimin altinda hissediyorum siz nerede hissediyosunuz?
htc34sdkl Valsss doktor banu çiftçinin uygulamasını indirin orada haftalara göre bebeğin yeri falan var çok güzel
Unsalinn_Annesii Valsss 22 haftalık hamileyim genelde göbeğimin altında hissediyorum bende kasıklarda sağ sol buralarda hissediyorum
tugce67-67 Valsss canım 25-28 gibi karnın yanlarına yukarılara çıkıyor ama o haftalarda genelde aşağılarda oluyordu benimki🙈keyfine göre takılıyorlar biraz🙈