edatmr Kadert benim 36 hafta Çorum özele gidiyorum. Senin çok az kalmış. Sağlıcakla kucağına al inşallah. 🤗
drkgrss Aysenur19 aynı haftalardayız benimde 24+2 ☺️ Şeker yüklemesi için mi gittiniz? Doktor öneriyor mu ? Herkes yaptırma diyo
medine02 Kadert izin vermiyorlar ki şuanda oda süslenmesine masa hazırlamaya sürekli odaları dezenfekte ediyorlar özelde de sordum devlette de yasak
Aysenur19 drkgrss Kontrole gitmiştim canım. ama şeker yüklenmesindende bahsetti doktor. öneriyorum yaptırabilirsin dedi ama ben yaptırmıycam galiba.
Ayca517 Kadert valla canm arkdsm sezeryan oldu normalde bir gece yatilior ama kz virus korkusuna hemen ayaklanms doktorda iyi gordm deyip aksamstu cikartmis yani o da evi suslemis :))
drkgrss Aysenur19 bende yaptırmicaktım baya araştırdım yaptırmaya karar verdim , bugün tetenoz aşısı için sağlık ocağına gittim ordaki doktor da yaptır dedi , haftaya da randevu aldım